Kā to izdarīt attālināti?
Kā to izdarīt klātienē?
Mācību grāmatas un darba burtnīcas nodrošina skola, individuālos mācību līdzekļus – vecāki.
Piedāvājam nodarbināt bērnus papildus, ārpus mācību stundām, daudzveidīgos pulciņos skolā līdz plkst. 17:00:
Vokālā studija
Sports
Mākslas pulciņš
Satiksmes noteikumi
Tautiskās dejas
Robotika
Radošā studija
Kustību teātris
Epidemioloģiskās situācijas dēļ nodarbības topošajiem pirmklasniekiem un viņu vecākiem šobrīd klātienē nenotiek.
Esmu sākumskolas skolotāja, mācu arī informātiku. Uzskatu, ka 21.gs skolēns ir kustīgs, aktīvs un zinātkārs pētnieks. Kopā pētīsim dažādas norises un likumsakarības dabā, praktiski darbosimies un draudzēsimies. Noturīgas zināšanas rodas tikai praktiskā darbošanās procesā. Mācību procesā palīdzēšu skolēniem informāciju pārveidot zināšanās. Man patīk dažādi kultūras pasākumi, lasīt grāmatas un pavadīt aktīvi brīvo laiku svaigā gaisā. Domāju, ka esmu saprotoša, pacietīga, radoša un atvērta jaunām lietām. Spēju pielāgoties un atrast pieeju katram bērnam. Uzskatu, ka skolotājam arī patstāvīgi jāmācās un jāpilnveidojas. Mīļie vecāki, Saldus pamatskolā Jūsu bērni jutīsies droši un gaidīti. Uz tikšanos! – Skolotāja Egita.
Vecāku atsauksmes par skolotāju.
Savstarpēja saziņa, cieņa, sapratne – abpusēji.
Sadarbība un savlaicīga komunikācija.
Manī mīt pārliecība, ka skolotāja profesija ir viena no visaizraujošākajām profesijām uz Zemes. Man patīk zīmēt, dejot, aktīvas aktivitātes brīvā dabā. Esmu gandarīta, kad varu kaut ko jaunu pastāstīt un iemācīt. Skolotājs ir mākslinieks, tikai viņa mākslas darbs ir skolēns. Skolotājs ir arī nedaudz tēlnieks, nedaudz aktieris, žonglieris un literāts. Skolotājs, kurš strādā ar bērniem, ik dienu saskaras ar bezgalību, jo bērni ir bezgalīgi dažādi. Vecāki- ticiet bērna gatavībai mācīties un atbalstiet un motivējiet viņu, nežēlojot savus spēkus! Uz tikšanos! – Skolotāja Sigita.
Vecāku atsauksmes par skolotāju.
Laipna, saprotoša, gādīga, gudra, atsaucīga, mīļa!
Viņai rūp visi bērni vienādi, to vērtējam skolotājā visaugstāk.
Ja bērns jūt, ka skolotāja viņu mīl un viņai rūp, kas notiek, tad tas ir rādītājs, ka viņa ir savā vietā. Un bērns uz skolu dodas ar prieku.