
05 Sep No STEM uz STEAM
Saldus pamatskolas skolotājas Dace Neizaka un Egita Semjonova jūnijā apmeklēja profesionālās pilnveides kursus “From STEM to STEAM Education: A New Learning Approach” Erasmus+ programmas (KA121) projekta Personu mobilitāte mācību nolūkos, Nr. 2024-1-LV01-KA121-SCH-000200440 (“Efektivitāte un ilgtspēja”) Atēnās, Grieķijā, Eiropas skolotāju akadēmijā.
Mācījāmies kopā ar skolotājiem no Portugāles, Itālijas, Polijas, Zviedrijas un Holandes.
Kursa mērķis – iepazīties ar pāreju no tradicionālās STEM pieejas uz plašāku un radošāku modeli, iekļaujot mākslu kā radošuma un inovācijas virzītājspēku.
Šī pieeja palīdz skolēniem attīstīt ne tikai tehniskās prasmes, bet arī radošo domāšanu, sadarbību un problēmu risināšanu.
Galvenie ieguvumi un atziņas:
- Padziļināta izpratne par STEAM metodoloģiju un pieejas nozīmi izglītībā.
- Praktiskas metodes un rīki, ko izmantot mācību procesā.
- Spēja veidot starpdisciplinārus projektus, kas apvieno zinātni ar mākslu.
STEAM mācīšanās pieeja veicina ne tikai akadēmisko zināšanu apguvi, bet arī skolēnu spēju domāt plašāk, būt elastīgiem un inovatīviem.
Prezentāciju par mobilitāti skatīt šeit.