Kompetenču pieejas risinājums

Kompetenču pieejas risinājums

Mācāmies izzinot un darot!

 

Ar šādu pieeju 4.a klases skolēni skolotājas Rasas Štromanes vadībā dabaszinību tēmu “Kā darbojas spēki” integrēja vizuālajā mākslā,  mājturībā un tehnoloģijās un datorikā. Skolēnu uzdevums bija izveidot industriālās zonas objekta konstrukciju, kurā tiktu izmantoti vienkārši mehānismi- svira, trīsis, slīpā plakne.

Skolēni individuāli vai grupā vienojās, ko veidos: kosmosa staciju, elektrostaciju, bērnu laukumiņu, spēli ar slīpo plakni, sporta zāli. Kopīgi meklēja piemērotākos tehnoloģiskos risinājumus, izmantojot informāciju un faktus, ko apguva dabaszinību stundās par tēmu “Kā darbojas spēki”.

Datorikā izveidoja prezentāciju un dabaszinību stundā aizstāvēja savu projektu, pamatojot konstrukcijas nozīmi un funkcijas. Skolēni iesaistījās darbu vērtēšanā, izmantojot PPP metodi – paslavē, piedāvā, pajautā.

 

Šāds mācīšanās modelis palīdz apgūt zināšanas dažādos kontekstos, stiprina jaunu zināšanu sasaisti ar personisko pieredzi un dod gandarījumu par paveikto.