SKOLOTĀJS SKOLOTĀJAM: PIEREDZEI UN IEDVESMAI

SKOLOTĀJS SKOLOTĀJAM: PIEREDZEI UN IEDVESMAI

Saldus novada pedagogu pieredzes diena rudens brīvlaikā

21.oktobrī Saldus pamatskolā un Saldus vidusskolā notika par tradīciju kļuvusī pedagogu profesionālās pilnveides diena ar simbolisku nosaukumu “Skolotājs skolotājam: pieredzei un iedvesmai”. Pasākums pulcēja vairāk nekā 200 skolotāju no dažādām novada izglītības iestādēm.

Esam lepni, ka 17 Saldus pamatskolas skolotāji organizēja meistarklases un dalījās savā profesionālajā pieredzē ar citiem Saldus novada pedagogiem.

P4C metode stundu darbā – MĀRA MARKAVA
Attīsta kritisko domāšanu, argumentēšanu un sadarbības prasmes.
✨ Sokrāta seminārs – LAURA ĶEVLE
Veicina domāšanu un strukturētas sarunas mācību procesā.
✨ Nelsona metode mācību stundā, tēma “Ko man nozīmē būt patriotam?” – EGITA SEMJONOVA
Palīdz skolēniem attīstīt analītisku domāšanu un ētisku spriestspēju.
✨ “Izlaušanās” spēles mācību procesā – DACE NEIZAKA
Virtuālās istabas kā rīks pašvērtēšanai un atgriezeniskajai saitei e-vidē.
✨ No sarunas līdz idejai – EVITA DUREIKA
Kafejnīcu metode un problēmu koks kā instruments ceļā no diskusijas līdz rīcībai.
✨ Mākslīgais intelekts – atbalsta rīks skolotājam mācību stundu plānošanā – DACE SUSEKLE un RASA ŠTROMANE
Praktiska darbnīca par mākslīgā intelekta izmantošanu ikdienas mācību darbā.
✨ Improvizācijas meistars – ANITA DOMBROVSKA
Radoša ievirze teātra sportā un improvizācijas metožu izmantošana mācību procesā.
✨ Mākslas piedzīvošana – DACE EGLĪTE ZĪRUPA
Četri mākslas stili – četras pieredzes, kas rosina radošumu un izziņu.
✨ Formulē, sniedz, iedvesmo! – LINDA KUSKOVA
Darbnīca par mērķtiecīgu mācīšanu un atgriezenisko saiti.
✨ Praktiskā matemātika – STEM – AIVA GREITĀNE
Binārā koda pamatu izzināšana un praktiska pielietošana radošā veidā.
✨ Atbalsta pasākumu piemērošana mācību procesā – LĪGA PAŠTORE
Dalīšanās pieredzē par atbalsta pasākumu pielāgošanu skolēnu vajadzībām.
✨ Spēlē un mācies, un atklāj digitālo pasauli! – AGITA IVANOVSKA
3D brilles, roboti un digitālie rīki pirmsskolas mācību procesā.
✨ Mācāmies argumentēt un sniegt AS – SANITA VĪTOLA
Klusā diskusija un grafiti metode kā rīks kritiskās domāšanas veicināšanai.
✨ SLA un vērtēšanas kritēriji sporta stundās – LĀSMA RUMPE un SANTA MARKEVICA
Praktiska pieeja SOLO taksonomijas izmantošanai sporta stundās.
✨ Kritiskās domāšanas prasmju attīstīšana sociālo zinību stundās – GITA LEJA
Pieredze, kā veicināt skolēnu analītiskās un argumentācijas prasmes sociālajās zinībās.
 
Pasākuma foto skolas Facebook lapā
Vairāk informācijas Saldus novada mājas lapā